Veelgestelde Vragen

Wie kan deelnemen aan de winactie?

Iedereen van 18 jaar of ouder kan deelnemen aan deze winactie. Deelname is gratis. Als je het formulier verstuurt maak je automatisch kans op een kerstdiner-box van 8 gangen voor 2 personen t.w.v. € 178.

Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?

De trekking van 2 prijswinnaars vindt plaats op dinsdag 15 december om 15.00 uur. De Hartstichting neemt contact op met de prijswinnaars.

Kan ik de kerstdiner-box weggeven?

Dat kan zeker! Als je de gelukkige winnaar bent van een dinerbox nemen we contact met je op. Dan kun je ons het adres doorgeven waar we de box kunnen afleveren.

Wordt de kerstdiner-box gesponsord?

Ja. De 2 kerst-dinerboxen t.w.v. € 178 worden volledig beschikbaar gesteld door topkok Dennis Huwaë van Restaurant Daalder. Dennis is een creatieve topkok die bij elk gerecht zoekt naar de perfecte combinatie van verse ingrediënten. Zo doet hij er alles aan om zijn gasten de beste eetervaring ooit te geven.

Wanneer wordt de kerstdiner-box bezorgd?

De dinerboxen worden uiterlijk op donderdag 23 december bezorgd. Ze worden in heel Nederland bezorgd, met uitzondering van de Waddeneilanden. De box wordt geleverd tussen 8.00-18.00 uur en je ontvangt van te voren een track-and-trace code per e-mail.

Waarvoor gebruiken jullie mijn gegevens?

We gebruiken je e-mail en telefoonnummer om contact met je op te nemen als je de kerstdiner-box hebt gewonnen. Je kunt de Hartstichting toestemming geven om je telefoonnummer te gebruiken. Alleen dan kunnen we je bellen om meer te vertellen ons werk, voor (klant)onderzoek of om steun te vragen. Meer informatie: www.hartstichting.nl/privacyverklaring

Waar kan ik terecht met persoonlijke vragen over hart- en vaatziekten?

Je kunt telefonisch contact opnemen met een van onze voorlichters op 0900 3000 300. Dit kan op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 13.00 uur (€ 0,05 per minuut). Of chatten via de website.

Waarom organiseert de Hartstichting deze winactie?

De Hartstichting gunt iedereen een hartverwarmende kerst, zeker in dit moeilijke coronajaar. Voor veel mensen is deze kerst anders dan anders. Je kunt niet uit eten of thuis met veel familie of vrienden afspreken. Hierbij past een luxe kerstdiner thuis in klein gezelschap. Daarom willen we 2 personen die de Hartstichting een warm hart toedragen een exclusief kerstdiner aanbieden. Op deze manier kunnen wij iets kleins terugdoen voor de mensen die betrokken zijn bij ons werk.